עמוד:35

סביבה וקיימוּת בישראל ( 8 שעות ) תוכנית הלימודים המותאמת עמ' 24 - 30 . התוכנית כוללת את הנושאים הבאים : א . הגורמים לפגיעה בסביבה ותוצאותיהם ב . קיימות כגישה מובילה בתחומי חיים שונים ג . קיימות ברמה : המקומית, הלאומית, העולמית ד . אתגרי סביבה נבחרים רצף ההוראה שלהלן מדגים כיצד שימוש אינטגרטיבי בחומרי הלמידה מכסה את תוכנית הלימודים המותאמת . 1 . שיעור מבוא : על מה אנחנו מדברים כשאומרים סביבה וקיימות ? 2 . איך מטפלים בפסולת ? 3 . מדיניות סביבתית בישראל שיעור 9 | מבוא מטרות השיעור 1 . להציג גורמים מרכזיים הפוגעים בסביבה : גידול אוכלוסייה, תרבות צריכה, עלייה ברמת חיים . 2 . להציג את האתגר של פיתוח מקיים - הדילמה בין פיתוח ושמירה על הסביבה . פעילות פתיחה פותחים במליאה באמצעות המורה מציג את ההגדרה לפיתוח מקיים ( בר - קיימה ) ואחר כך מתנסים בדילמה שעולה במצגת . המטרה היא ליישם עקרונות של פיתוח מקיים . , מחליטים אילו מהגרפים קשורים לנושא הסביבה והקיימות . קוראים במדור "ישראל במספרים" שיעורים 10 - 11 | איך מטפלים בפסולת ? מטרות השיעורים 1 . להציג את הסוגיה המרכזית של ייצור מוגבר של פסולת והאתגר של הטיפול בה . 2 . להציג אופנים שונים של טיפול בפסולת . 3 . לבחון את תפקידו ותרומתו של כל אחד מאיתנו לצמצום הפסולת . ת פעילות פתיחה פתיחה באמצעו מומלץ להציג את מגמת ייצור הפסולת בישראל, ואת האחריות של כל אחד מאיתנו, וגם להציע פתרונות אפשריים . טיפול בפסולת, קראתי, הבנתי ! קוראים את הכתבה בליווי האפליקציה . 35

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר