עמוד:196

691׀ פלא טבע מדריך למורה מודלים פדגוגיים E 5 הלומד השלם ? ם י רִ וּ צ יְ הַ " ם י רִ מְ וֹ א " ה מָ . ם תָ יבָ בִ סְ בִּ ם צוּרִי יְ ם עִ ם רִי שְׁ קְ תַ מְ ם יִי חַ הַ ם וּרִי צ יְ הַ כָּל " . ם יִי חַ בֵּין בַּעֲלֵי ם רִי סָ צְפוּ בַּסִרְטוֹן "מְ 1 . וֹן . ט לְפִי הַסִרְ ם אִימִי תְ הַמַ ת קוֹמוֹ מְ בַּ ם פָּטִי שְׁ מִ וּ ת וּנוֹ מ תְ הַדְבִּיקוּ 2 . ם יִי חַ הַ ל עַ בַּ ר ? סֵ וֹ מ א וּ ה שֶׁ ע דָ י מֵ הַ ה מָ ? ע דָ י מֵ הַ ת אֶ ל בֵּ קַ מְ י מִ ? ה בָ גוּ תְ הַ ה מָ ם זֶבְּרָה פַן סְלָעִי שְׁ 20 מטרה לזהות ממה מורכב אירוע תקשורת, באמצעות איתור מידע מסרטון, תמונות קוגניטיבי גילוי וחקירה וקטעי מידע . הערות לעצמי מה "אומרים" היצורים ? אם עבר זמן בין הפעילות הזו לפעילות הקודמת – מזכירים את הדיון על דרכי התקשורת השונות ( תנועה, ריח, קול ) . פעילות 1 צופים בסרטון פעם ראשונה ברצף בחוברות סגורות להגברת הריכוז . מפנים את תשומת ליבם של הילדים לשמות העמודות בטבלה ומסבירים שבתקשורת יש את מוסר המידע, המידע, מקבל המידע ותגובה . צופים בסרטון שוב, והפעם עוצרים לאחר כל בעל חיים, מדברים על צורת התקשורת שהוצגה, ונותנים לילדים זמן למצוא את המדבקות ולהדביק בחוברת . מדגישים את המושג "מגוון" שוב - בעלי חיים שונים יוצרים קשר בדרכים שונות ומגוונות . עמ׳ בחוברת 20 - 21

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר