עמוד:191

פלא טבע מדריך למורה׀ 191 אֵי זֶה פֶּלֶא עַכְּבִישׁ הַגַלְגַל טוֹוֶה רֶשֶׁת שֶׁל קוּרִים דְבִיקִים בֵּין עָלִים וַעֲנָפִים בִּסְבַךְ צִמְחִיָה . הַעַכָּבִישׁ עוֹמֵד בְּמֶרְכַּז הָרֶשֶׁת וּמְחַכֶּה עַד שֶׁחֶרֶק נִלְכָּד בָּה . הָעַקְרָב עוֹקֵץ אֶת הַטֶרֶף שֶׁלוֹ וּמַזְרִיק לוֹ אֶרֶס . הוּא מְחַכֶּה עַד שֶׁהַטֶרֶף מַפְסִיק לָזוּז וְאָז טוֹרֵף אוֹתוֹ . 15 הצעה לפעילות נוספת חידון הציידים קוראים את החידות בקול בדרך משחקית ומסתורית, והילדים צריכים לחזור אל הטקסט ולגלות מי היצור : 1 . הוא יושב לבד בחושך וממתין . יצורים לא זהירים מחליקים למלכודת והופכים לארוחה . 2 . הוא פורס מלכודת משוכללת ודביקה, ומחכה בשקט לטרף שיילכד בה . 3 . הוא צד בשיתוף פעולה עם חברים, כך יותר קל לתפוס את הטרף הזריז . 4 . הוא מתחבא בין הסלעים ויוצא לצוד בחושך בעזרת ארס מסוכן . 5 . לא לזוז, לא למצמץ . . . היצורים הקטנים יחשבו שהוא אבן ויתקרבו . . . ואז הוא יבלע אותם . הערות לעצמי

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר