עמוד:111

פלא טבע מדריך למורה׀ 111 3 . צִבְעוּ אֶת הַמַסְלוּלִים וְגַלוּ לְאָן כָּל שַׁבְּלוּל זוֹחֵל . 4 . אֵיזֶה שַׁבְּלוּל זוֹחֵל לַמָזוֹן ? אֵיזֶה שַׁבְּלוּל זוֹחֵל לַמַחֲסֶה מֵהַשֶׁמֶשׁ ? אֵיזֶה שַׁבְּלוּל זוֹחֵל לְשַׁבְּלוּל אַחֵר ? 2 1 3 13 הערות לעצמי פעילות 3 לפני הפעילות מסבירים שבמהלך התצפית אנחנו רואים את השבלול בתנאים שאנחנו יצרנו, "תנאי מעבדה" – אבל מחזירים את הילדים אל הטבע ושואלים : מה קורה בטבע ? לאן השבלול זוחל ? למה הוא צריך לזחול ולנוע ? מזמינים את הילדים לאסוף מידע בעזרת המבוך . פעילות 4 אחרי הפעילות מסכמים את נושא התנועה ומסבירים שכמו השבלול, שנע בטבע כדי למצוא מזון ומסתור ובני זוג לצורכי רבייה – כך עושים כל בעלי החיים .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר