עמוד:103

פלא טבע מדריך למורה׀ 103 מודלים פדגוגיים E 5 הלומד השלם 5 . לְפִי מָה הֶחְלַטְתֶם מַהוּ יְצוּר חַי ? 3 . צְפוּ בַּסִרְטוֹן "עוֹלָם חַי" . 4 . הַבִּיטוּ בַּתְמוּנוֹת מִתוֹךְ הַסִרְטוֹן, וְהַקִיפוּ רַק אֶת הַיְצוּרִים הַחַיִים . דֻבֵּי קֹטֶב דְיוּנָה עֲגוּרִים יָם קַרְחוֹן נְבָטִים כַּלָנִיוֹת פִּילִים עֵץ שַׁחֲרוּר עֲנָנִים מַיִם שֶׁמֶשׁ דָגִים נְמָלָה שַׁבְּלוּל 5 פעילות 4 אחרי הפעילות מומלץ לאפשר לילדים לקיים שיח בקבוצות / זוגות, להשוות את התשובות שסימנו ולהסביר זה לזה את הבחירה שלהם . חשוב להדגיש ששלב זה נועד לחשוף תפיסות קודמות של הילדים על יצורים חיים, וכדאי להימנע משיפוטיות לגבי תשובות הילדים . פעילות 5 מזהים בתשובות הילדים מושגים מרכזיים שיופיעו בעמוד הבא, כגון נשימה, תזונה, גדילה והתפתחות, תקשורת, רבייה – וכותבים אותם על הלוח . קוגניטיבי מעורבות חברתי מטרה להכיר את הסימנים שלפיהם מחליטים מהו יצור חי . עמ׳ בחוברת 5 הערות לעצמי

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר