עמוד:165

פלא טבע מדריך למורה׀ 165 מודלים פדגוגיים E 5 הלומד השלם 4 . סַמְנוּ ✔ רַק לְיַד הַמִשְׁפָּטִים הַנְכוֹנִים . 5 . לְצֹרֶךְ שְׁמִירָה עַל בְּרִיאוּת הַפֶּה וְהַשִׁנַיִם אָנוּ מִשְׁתַמְשִׁים בְּכַמָה מוּצָרִים . מִתְחוּ קַו בֵּין הַצֹרֶךְ לַמוּצָר הַמַתְאִים לוֹ : הַמוּצָרהַצֹרֶךְ לְסַפֵּק פְלוּאוֹרִיד לְחִזוּק מִבְרֶשֶׁת שִׁנַיִם הַשֵׁן וּלְהָגֵן מִפְּנֵי עַשֶׁשֶׁת . מִשְׁחַת שִׁנַיִם חוּט לַשִׁנַיִם לְהוֹצִיא אֶת שְׁאֵרִיוֹת הַמָזוֹן שֶׁבֵּין הַשִׁנַיִם . לְסַלֵק אֶת הַחַיְדַקִים שֶׁנִצְמָדִים לַשִׁנַיִם . כּוֹתְבִים חִידוֹת ! עִבְרוּ לְעַמוּד 71 וְכִתְבוּ חִידָה לַחִידוֹן הַכִּתָתִי . צִמְחֵי הַיָם וְהַיַבָּשָׁה מְיַצְרִים חַמְצָן . כָּל הַיְצוּרִים אוֹכְלִים צְמָחִים . הַצְמָחִים מְיַצְרִים לְעַצְמָם סֻכָּר . אַלְמֻגִים הֵם סוּג שֶׁל אֲבָנִים . דָגִים נוֹשְׁמִים בְּעֶזְרַת זִימִים . 67 הערכהקוגניטיבי כותבים חידות מפנים את הילדים לעמוד 71 ומתרגלים כתיבת חידה . לאחר שכל ילד וילדה כתבו חידה אפשר לערוך חידון כיתתי בקבוצות . מטרה עמ׳ בחוברת להכיר את סגנון הכתיבה של חידות . 67 הערות לעצמי

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר