עמוד:155

פלא טבע מדריך למורה׀ 155 אֲנִי תָמִיד נִרְדָם לִפְנֵי שֶׁאֲנִי מְצַחְצֵחַשִׁנַיִם . אֲנִי מְצַחְצַחַת מַהֵר מַהֵר כְּדֵי שֶׁיִגָמֵר . אֲנִי שׂוֹנֵא לְצַחְצֵחַשִׁנַיִם . 2 . מָה דַעְתְכֶם עַל דִבְרֵי הַיְלָדִים ? 1 . לְפִי מָה שֶׁקְרָאתֶם, מַדוּעַצָרִיךְ לְצַחְצֵחַשִׁנַיִם לְחַיוֹת הַמַחְמָד ? אֲנִי רַק שׁוֹטֶפֶת אֶת הַפֶּה בְּמַיִם . זֶה מַסְפִּיק . 57 פעילות 2 הקריאו בכל פעם בועת דיבור אחת ושאלו : מי מרגיש כך ? מי מתנהג כך ? בקשו מהילדים לנסות ולהסביר את התחושה או ההתנהגות . מדגישים שאנו מביעים את דעתנו האישית בלי ביקורת או שיפוט . למשל : אין לומר אם התנהגות או רגש הם טובים או רעים . אחרי הפעילות שואלים : איך הם שומרים על השיניים ? למה לדעתם חשוב לצחצח שיניים ? מסכמים ואומרים לילדים שבפרק הזה נלמד על בריאות השיניים . נלמד מדוע חשוב לצחצח ואילו הרגלים עלינו לאמץ כדי לשמור על בריאות הפה . הערות לעצמי להביא לשיעור הבא 2 צנצנות שקופות עם מכסה שיכולות להכיל ביצה, מים, חומץ, 2 ביצים ( לכל קבוצה ) .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר