עמוד:76

67׀ פלא טבע מדריך למורה מודלים פדגוגיים E 5 הלומד השלם 1 . א . הַאִם אַתֶם אוֹהֲבִים אֶת מָה שֶׁאַתֶם רוֹאִים ? ב . הַאִם הֲיִיתֶם רוֹצִים לִהְיוֹת בַּמְקוֹמוֹת הָאֵלֶה ? ג . מַהוּ הַמַרְכִּיב הַבּוֹלֵט בָּאַשְׁפָּה ? ד . אֵילוּ חוֹמָרִים בַּתְמוּנוֹת חַיְדַקִים וּפִטְרִיוֹת יְכוֹלִים לֶאֱכֹל ? ה . מָה הֲיִיתֶם אוֹמְרִים לְמִי שֶׁהִשְׁלִיךְ אֶת הַפְּסֹלֶת ? מָה בַּתְמוּנוֹת ? 50 מה בתמונות ? התמונות האלו לא קלות לצפייה . הן מראות את התוצאות של צריכה גבוהה ושל שימוש בחומרים שאינם מתכלים . התמונות נועדו לעורר את הילדים מבחינה רגשית, לרתום אותם לפעולה ולגייס אותם להיות שגרירי השינוי . השיח נועד לעורר בקרב הילדים חשיבה ביקורתית על הרגלים והתנהגויות של בני האדם . חשוב למנף את השיח הזה לשיח שיכול לחולל שינוי . אומרים לילדים : אתם סוכני שינוי, אחרי שהבנתם את הנזק אתם יכולים להעביר את המסר הלאה לסובבים אתכם – משפחה, חברים, שכנים ועוד . סוריקטה פירוט מלא על הפעילות ב"שואלים שאלות" שבעמוד 8 במדריך זה . הרחבה מטרה לחבר את החומר הנלמד למציאות באמצעות הפקת מידע מתמונות . עמ׳ בחוברת 50 קוגניטיבי רגשי הערות לעצמי

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר