עמוד:181

מדריך למורה - פרק 8 | 181 הוסיפו קוד ובו הקוסמת שואלת את האביר . 7 אם הוא מעוניין בסוס או בחד-קרן . החליפו תלבושת ונגנו צליל על פי המשתנה תשובה : הלבנה = מאפשרת להשוות בין מילים, מספרים ומשתנים . תוכלו להרחיב את היישומון עם שאלות נוספות כמו "לאן תרצה לרכוב, ליער או לטירה ? " . 8 ולשנות את הרקע בהתאם לתשובה . בנוסף, הציעו לתלמידים לטפל באפשרויות של קלט שגוי ( למשל תשובה שאינה "סוס" או "חד-קרן" לשאלה השנייה ) . דיון על אמצעי קלט ופלט . . דיון : תארו את הקלט בסיפור שבניתם . א . תשובה : קלט הוא מידע שהמחשב מקבל מבחוץ . הקלט בסיפור הוא שם השחקן והמילים "סוס" או "חד-קרן" . תארו את הפלט בסיפור שבניתם . ב . תשובה : פלט הוא מידע שהמחשב מייצר ומציג . הפלט בסיפור הוא התמונה של הסוס או חד-הקרן והמשפט "שלום ( עם השם שהוקלד ) " . גם השאלה הנשאלת באמצעות הלבנה שאל . . . והמתן היא פלט . תארו אמצעי קלט ופלט אחרים במשחקים שאתם מכירים . ג . תשובה : קלט - מקלדת, מסך מגע . פלט - מסך המחשב, מקרן, רמקולים . Fairydust נגן צליל Horse נגן צליל חד קרן קבע תלבושת ל שלוםשלום סוס קבע תלבושת ל אם = תשובה אז סוס אם = תשובה אז שלוםשלום חד קרן כאשר לוחצים על קוסמת קבע תלבושת ל גן הטירה קבע רקע ל שלום אביר, מה שמך ? והמתןשאל תרצה שאהיה סוס או חד קרן ? והמתןשאל 70 - y : 140 - קפוץ אל x : שלום 2 אמור למשך שניות תשובה 2 אמור למשך שניות

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר