עמוד:173

מדריך למורה - פרק 7 | 173 מטרות בניית סרטון הכולל תיאום ותקשורת דו-כיוונית באמצעות מסרים ( דמות אחת מדברת והשנייה . 1 עונה לה ) . היכרות עם ההוראה שדר מסר וחכה . . מהלך השיעור ודגשים הציגו את המשחק "היפ-הופ לחוד וביחד" . . 1 דיון : . בקשו מהתלמידים לתאר את הפעולות של ליהי ושילת בסרטון . א . תשובה : בסרטון זה ליהי רוקדת, וכשהיא מסיימת – שילת מתחילה לרקוד . כששילת מסיימת – ליהי מספרת כמה כיף לרקוד ביחד ! הסבירו כיצד יש לבנות את הקוד של ליהי ואת הקוד של שילת . ב . תשובה : למימוש השלב הראשון יש לכתוב קוד לליהי, ובו היא רוקדת כאשר לוחצים על הדגל הירוק . הקוד ייכתב על ידי לולאת חזור מספר פעמים . בסיום השלב הראשון, ליהי תודיע לשילת שהיא סיימה לרקוד על ידי שידור המסר "ליהי רקדה" . לשלב השני יש לכתוב קוד ריקוד לדמותה של שילת המופעל כאשר מתקבל מסר "ליהי רקדה" . בסיום הריקוד שילת תשדר מסר שהיא סיימה לרקוד . השלב הבא בקוד של ליהי הוא האמירה "איזה כיף לרקוד ביחד ! " שתתבצע לאחר סיום התסריט של שילת . היכנסו לבניית הסרטון . בנו עם . התלמידים את הקוד הזה עבור ליהי : ליהי 1 קבע תלבושת ל 13 חזור פעמים 5 . 0 חכה שניות התלבושת הבאה ליהי רקדה וחכה שדר מסר כאשר לוחצים על 25 - y : 75 קפוץ אל x : היפ-הופ לחוד וביחד  פרק 7 . עכשיו כולם ביחד !  ב . מסרים

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר