עמוד:159

מדריך למורה - פרק 7 | 159 פעילות בכיתה - תפסו את הצלחת המעופפת הדומה בין המשחק בכיתה למשחק במחשב – הצעות : לדמויות אין שיקול דעת והן נשלטות באופן מוחלט על ידי מפעיל חיצוני . השליטה על שני תרחישי תנועה מקבילים יכולה להיות מבלבלת ( נסו להזיז אצבע אחת ימינה ושמאלה ואצבע שנייה למעלה ולמטה ) . דונו בשוני בהתנהגות הדמויות בין המשחק בכיתה לבין המשחק במחשב בהתאם להתפתחות המשחק . תוכלו להציע שהדמויות בכיתה מתעייפות, מתבלבלות ולעיתים התנהגותן בלתי צפויה . הקוד לדמות של הברק במשחק ( קוד הצלחת מתואר בסעיף 5 ) : . חץ שמאלי כאשר נלחץ מקש חץ מעלה כאשר נלחץ מקש 90 - פנה לכיוון 10 זוז צעדים חץ ימני כאשר נלחץ מקש 90 פנה לכיוון 10 זוז צעדים 80 - y : 20 קפוץ אל x : 90 פנה לכיוון כאשר לוחצים על עצור תסריט זה ברק לבן קבע תלבושת ל ברק קבע תלבושת ל Crash Cymbal נגן צליל לעולמים זוז 10 צעדים 0 פנה לכיוון חכה 3 . 0 שניות אם אז 80 - y : 20 קפוץ אל x : נוגע ב צלחת מעופפת ? 80 - y : 20 קפוץ אל x : עצור תסריט זה נוגע ב קצה ? אם אז

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר