עמוד:141

מדריך למורה - פרק 6 | 141 רוב שואל על ההוראה אם . . . אחרת עינב כתבה את הקוד שלפניכם והפעילה אותו . היא הזיזה את יוני אל השרביט הכחול בעזרת החיצים ולחצה על מקש הרווח . הסבירו מה קרה . א . הסבירו איך עינב צריכה לתקן את הקוד . ב . הציעו דרך נוספת לתקן את הקוד . ג . לפניכם קטע מתוך קוד המשחק של יוני ד . בחדר הבריחה . בחנו כל אחד מהמצבים המתוארים בתמונות . כתבו מתחת לכל תמונה מה יקרה אם תפעילו את קטע הקוד שלמעלה . חדר 3 קבע רקע ל אם אז אחרת רווח כאשר נלחץ מקש נוגע בצבע ? נסו שוב ! אמור למשך 2 שניות הקישו את המספר אמור למשך 2 שניות נוגע בצבע ? וגםאם חדר 1רקעשם = אז חדר 2 קבע רקע ל עינב קיבלה את ההודעה "נסו שוב ! " . יש להחליף בין ההוראות בתוך שקע לבנת התנאי, כך שאם יוני נוגע בנוגע ב צבע הכחול, הרקע ישתנה ל חדר חדר 33 ( ויסופק רמז ) , אחרת תופיע ההודעה "נסו שוב ! " . אפשר להשתמש גם בלבנה לאלא . אם לאלא נוגע בנוגע בצבע כחול, אמור "נסו שוב ! " . 1 . חדר 1 2 . חדר 1 3 . חדר 2 4 . חדר 2 א י ו ר א י ו ר א י ו ר הרקע ישתנה לא יקרה דברלא יקרה דברלא יקרה דבר ל חדר חדר 22 פעולת קטע הקודשם הרקענוגע ב . . . ? מספר התמונה הרקע ישתנה ל"חדר 2" חדר 1 יוני נוגע במפתח 1 לא יקרה דברחדר 1 יוני אינו נוגע במפתח 2 לא יקרה דברחדר 2 יוני אינו נוגע במפתח 3 לא יקרה דברחדר 2 יוני נוגע במפתח 4

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר