עמוד:88

| מדריך למורה - פרק 4 88 הדגימו החלפה של החיישן נוגע בדמות לחיישן נוגע בצבע : . 8 תזכורת : יש לדגום את הצבע המדויק בעזרת כלי דוגם הצבע . השלימו את הקוד כך שבנגיעה בצבע האפור החיים ירדו ב- 1 . . 9 אל תשכחו לאתחל את המשתנה חיים ל- 5 : לעולמים נוגע בצבע ? אם אז 1 ב ניקוד שנה הצלחתי ! אמור למשך 1 שניות לעולמים נוגע בצבע ? אם אז נוגע בצבע ? אם אז 5 ל חיים קבע 1 ב ניקוד שנה אאוץ׳ ! אמור למשך 1 שניות הצלחתי ! אמור למשך 1 שניות 1 - ב חיים שנה 20 - y : 0 קפוץ אל x : כאשר לוחצים על קודי הולך 1 קבע תלבושת ל 0 ל ניקוד קבע שאלה : כיצד אפשר לבדוק אם החיים הגיעו לאפס ? . 10 תשובה : באמצעות ההוראה אם . . . אז . שאלה : האם בדיקה זו תתבצע בתוך הלולאה ? תשובה : כן . הוסיפו קוד הבודק אם המשתנה חיים של השחקן הגיע לאפס, בעזרת הלבנה = הנמצאת בקבוצה מפעילים . גררו לתוכה את המשתנה חיים מהקבוצה משתנים .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר