עמוד:83

מדריך למורה - פרק 4 | 83 מטרות יצירת משחק אינטראקטיבי שכולל ניקוד . . 1 תרגול השימוש במשתנה בשפת סקראץ' . . הערות חשובות ליחידה זו לצורך בניית המשחק יש לפתוח את הפרויקט "קודי תופס מטבעות" שנכתב בפרק 3 . מהלך השיעור ודגשים הציגו את המשחק "קודי תופס מטבעות – בתוספת ניקוד" . . 1 דיון : . בקשו מהתלמידים לתאר את ההתנהגות של קודי במשחק . א . תשובה : כאשר לוחצים על דמותו של קודי, הוא קופץ ומנסה לתפוס מטבע . בכל פעם שקודי מצליח לתפוס את המטבע הוא זוכה בנקודה . שאלה : באילו הוראות שלמדתם אפשר להשתמש כדי לכתוב את המשחק ? ב . תשובה : הוראת שנה ניקוד ב . . . לעדכון המשתנה ניקוד, הוראת קבע ניקוד ל . . . לאתחול המשתנה ניקוד, והוראת קבע תלבושת ל . . . כדי לקפוץ ולתפוס את המטבע . פתחו את המשחק "קודי תופס מטבעות" שבניתם . שמרו עותק ותנו שם חדש . הציגו את את הקוד . 3 ההתחלתי שבניתם בעבר, שאינו כולל משתנה . דמות המטבע : . 4 לחצו על דמות המטבע ועדכנו את הקוד, כך שהמטבע ימוקם גבוה יותר מקודי על הבמה ויזוז בגובה זה . תזכורת : אין צורך לעסוק במספרים המדויקים . הדגימו מיקום ידני של המטבע על הבמה ושינוי אוטומטי של הערכים בהוראות קפוץ וגלוש . להלן הצעה : לעולמים כאשר לוחצים על 50 y : 230 קפוץ אל x : y 50 : 2 0 גלוש שניות ל x : y 50 : 230 קפוץ אל x :  פרק 4 . יש תוצאות !  א . משתנים מספריים קודי תופס מטבעות – בתוספת ניקוד

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר