עמוד:65

65 ג . כִּתְבוּ שְאֵלָה לְכָל תְשוּבָה . הִשְתַמְשוּ בְּמִילוֹת הַשְאֵלָה מָה , אֵיךְ , כַּמָה , מָתַי , מִי . תְשוּבָהשְאֵלָה נַסְרִין בְּכִיתָה ו . נַסְרִין יוֹדַעַת שָלוֹש שָׂפוֹת . נַסְרִין אוֹהֶבֶת לִרְאוֹת סִדְרַת טֵלֵוִויזְיָה מִטוּרְקְיָה . נַסְרִין תַתְחִיל לִלְמוֹד לְנַגֵן בְּכִינוֹר בַּשָנָה הַבָּאָה . לַחֲתוּלָה שֶל נַסְרִין קוֹרְאִים מִיצִי . 4 . הַשְלִימוּ אֶת הַמִילָה הַמַתְאִימָה : גַם , כִּי , אֲבָל . א . אֲנִי מֵבִין טוֹב עִבְרִית, קְצָת קָשֶה לִי לְדַבֵּר . ב . בְּיוֹם שַבָּת אָמִיר יְבַקֵר גַם אֶת סָבְתָא שֶלוֹ, וְ אֶת הַדוֹדִים שֶלוֹ . ג . בַּשָנָה הַבָּאָה עַלִי יִלְמַד סְפָרַדִית הוּא אוֹהֵב סִדְרַת טֵלֵוִויזְיָה מִסְפָרַד . ד . רִימַאס וְנַאדְיָה יִשְתוּ שוֹקוֹ, אֲנִי אֶשְתֶה מִיץ תַפּוּזִים . ה . נוּר תֵלֵךְ בָּרֶגֶל לַתֵיאַטְרוֹן, הִיא גָרָה קָרוֹב . ו . אַיָה אָמְרָה שֶבַּקַיִץ הִיא תִשְׂחֶה גַם בַּבְּרֵיכָה וְ בַּיָם .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר