עמוד:16

16 3 . כִּתְבוּ אֶת הַמִילִים הַנְכוֹנוֹת וְהַשְלִימוּ אֶת הַשִׂיחוֹת . הָיָה בְּטוּרְקְיָה ? אֵיךְ / מָתַי נֶהֱדָר ! טִייַלְנוּ בַּשוּק הַגָדוֹל וְ בְּמִסְגָדִים . הֶחְלַטְנוּ / בִּיקַרְנוּ מְפוּרְסָמִים / אֲרוּכִּים הָיִית אֶתְמוֹל אַחַר הַצוֹהֳרַיִים ? כַּמָה / אֵיפֹה בְּרוֹבּוֹטִיקָה . בַּמָקוֹם הַשֵנִי ! תַחֲרוּת / מְסִיבָּה סָפַרְתִי / זָכִיתִי קָרָה לָךְ ? מָה / מִי לִי, וַאֲנִי רוֹצָה לַחֲזוֹר הַבַּיְתָה . מְשַעֲמֵם / מְעַנְיֵין עוֹד / כְּבָר חוּג בָּחַרְתָ הַשָנָה ? אֵיזֶה / מִי לָלֶכֶת לְחוּג כַּדוּרֶגֶל . הֶחְלַטְתִי / הִזְמַנְתִי הַהַפְסָקָה ? כַּמָה / מָתַי עוֹד מְעַט . בְּעוֹד עֶשֶׂר . קוֹמוֹת / דַקוֹת הָרוֹפֵא מַגִיעַ ? מָתַי / לָמָה כַּמָה דַקוֹת . אִם / עוֹד

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר