עמוד:66

66 2 . הַשְלִימוּ : הָיָה לִי אוֹ הָיוּ לִי . א . יֵש לָךְ זְמַן לְשַׂחֵק אִיתִי בַּפְּלֵייסְטֵיישֶן ? לֹא, אֶתְמוֹל זְמַן, אֲבָל הַיוֹם אֵין לִי . ב . יֵש לְךָ אוֹפַנַיִים ? לֹא, פַּעַם , אֲבָל הֵם נִשְבְּרוּ . ג . לָמָה לֹא בָּאתָ לְבֵית הַסֵפֶר אֶתְמוֹל ? לֹא הִרְגַשְתִי טוֹב, חוֹם . ד . יֵש לָךְ סְפָרִים בְּאַנְגְלִית ? עַכְשָיו לֹא, אֲבָל בַּשָנָה שֶעָבְרָה . 3 . כִּתְבוּ אֶת הַמִשְפָּטִים בֶּעָבָר כְּמוֹ בַּדוּגְמָה . דוּגְמָה : יֵש לִי הַרְבֵּה כַּדוּרִים . . א . יֵש לָכֶם הַרְבֵּה שִיעוּרִים בְּאַנְגְלִית . . ב . אֵין לָהֶן אוֹפַנַיִים . . ג . יֵש לָנוּ מוֹרָה חֲדָשָה . . ד . אֵין לְךָ הוֹדָעוֹת בַּטֵלֵפוֹן . . ה . יֵש לָה שֵׂיעָר אָרוֹךְ מְאוֹד . . הָיָה לִי הָיוּ לִי הַרְבֵּה כַּדוּרִים

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר