עמוד:15

15 2 . הַשְלִימוּ וְגַם אוֹ אֲבָל . א . לְמָרִיָה יֵש עֵינַיִים כְּחוּלוֹת, לְתָמָרָה יֵש עֵינַיִים כְּחוּלוֹת . ב . מַאיָה וְאָלִין קָרְאוּ אֶת הַסֵפֶר הַזֶה, שָׂרָה לֹא קָרְאָה אוֹתוֹ . ג . חוּסֶיין הוּא חָבֵר שֶל אִבְּרַהִים חָבֵר שֶל דַאוּד . ד . אָחִי סִיפֵּר לִי שֶזֶה סֵפֶר מְעַנְיֵין, לֹא קָרָאתִי אוֹתוֹ . ה . אֲנִי יוֹדַעַת בְּאֵיזֶה רְחוֹב הִיא גָרָה, אֲנִי לֹא יוֹדַעַת בְּאֵיזֶה מִסְפָּר . ו . אַבָּא הָלַךְ לָעֲבוֹדָה, אִימָא הָלְכָה לָעֲבוֹדָה, אָמִיר הָיָה בְּחוֹפֶש . 3 . הַשְלִימוּ אֶת הַמִשְפָּטִים עִם מִילוֹת הַיַחַס הַמַתְאִימוֹת . א . רָמִי מִסְתַכֵּל טֵלֵוִויזְיָה הַרְבֵּה שָעוֹת . לַ / אֶת / בַּ ב . אֲנִי יוֹשֶבֶת הַחֲבֵרָה הֲכִי טוֹבָה שֶלִי בַּכִּיתָה . לְיַד / שֶל / אֶת ג . מָרִיָה נוֹסַעַת עַכּוֹ אִימָא שֶלָה . בְּ / עִם / לְאֶת / עִם / עַל ד . הַיְלָדִים הוֹלְכִים חוּג ג'וּדוֹ הַלִימוּדִים . לִפְנֵי / לְ / לְיַד אַחֲרֵי / עִם / אֶת ה . נַסְרִין רָאֲתָה הַמוֹרָה נִכְנֶסֶת כִּיתָה כָּל הַיְלָדִים . עַל / אֶת / עִם אַחֲרֵי / בַּ / לַלִפְנֵי / בְּ / מִ

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר