עמוד:171

מדריך למורה - פרק 7 | 171 מטרות בניית סרטון הכולל תיאום ותקשורת דו-כיוונית באמצעות מסרים ( דמות אחת מדברת והשנייה . 1 עונה לה ) . פיתוח מיומנויות תקשורת בין דמויות לדמויות אחרות וסנכרון הרקע בהתאם . . 2 מהלך השיעור ודגשים הציגו את המשחק "היפ-הופ לחוד וביחד" . . 1 דיון : . 2 בקשו מהתלמידים לתאר את הפעולות של ליהי ושילת בסרטון . א . תשובה : בסרטון ליהי רוקדת, וכשהיא מסיימת – שילת מתחילה לרקוד . כך שוב ושוב, בריקוד שאינו מסתיים לעולם . הסבירו כיצד יש לבנות את הקוד של ליהי ואת הקוד של שילת . ב . תשובה : למימוש השלב הראשון יש לכתוב קוד לליהי, ובו היא רוקדת כאשר לוחצים על הדגל הירוק . הקוד ייכתב על ידי לולאת חזור מספר פעמים . בסיום השלב הראשון, ליהי תודיע לשילת שהיא סיימה לרקוד על ידי שידור המסר "ליהי רקדה" . לשלב השני יש לכתוב קוד ריקוד לדמותה של שילת המופעל כאשר מתקבל מסר "ליהי רקדה" . בסיום הריקוד שילת תשדר מסר שהיא סיימה לרקוד . השלב הבא בקוד של ליהי יופעל כאשר מתקבל מסר "שילת רקדה" . מסר זה יפעיל את הריקוד של ליהי . היכנסו לבניית הסרטון מתוך המארז הדיגיטלי . בנו עם התלמידים את הקוד הזה לליהי : . 3 ליהי 1 קבע תלבושת ל 13 חזור פעמים 5 . 0 חכה שניות התלבושת הבאה ליהי רקדה שדר מסר כאשר לוחצים על ליהי רקדה שדר מסר שילת רקדה כאשר מתקבל מסר 13 חזור פעמים 5 . 0 חכה שניות התלבושת הבאה ליהי היפ-הופ לחוד וביחד  פרק 7 . עכשיו כולם ביחד !  ב . הי הופ !

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר