עמוד:168

| מדריך למורה - פרק 7 168 מטרות בניית משחק שכולל התנהגות ייחודית ושונה לכל דמות כתגובה לאותו המסר . . 1 תיאום בין דמויות באמצעות מסר . . 2 תרגול השימוש בהוראות שדר מסר וכאשר מתקבל מסר . . 3 מהלך השיעור ודגשים הציגו את המשחק "אוי, דג טורף ! " . . 1 דיון : . 2 שאלה : כשהדג נוגס בבלו, מה בלו עושה ? ומה רוקי עושה ? א . תשובה : בלו אומר "איי ! ", רוקי אומר "מסכן בלו" . שאלה : כיצד בלו "יודע" שהדג נגס בו ? איך בודקים זאת בתסריט שלו ? ב . תשובה : הקוד של בלו יכול לבדוק זאת בעזרת ההוראה אם נוגע ב . . . שאלה : כיצד רוקי יכול "לדעת" שהדג תפס את בלו ? ג . תשובה : דמותו של רוקי תקבל מסר מדמות הדג כאשר זה ינגוס בבלו . פתחו את המשחק "הדג הטורף" שבניתם קודם . . 3 שאלו כיצד דמות הדג תשדר מסר שהדג נגס בבלו, והוסיפו לה את הקוד הזה : . 4 חשוב : תסריט זה נוסף כתסריט מקביל לתסריט התנועה . הוספת קוד זה לתסריט התנועה תגרום לעצירת התנועה לשנייה בכל פעם שהדג יאמר "יאמי" . לעולמים תפסתי את בלו שדר מסר כאשר לוחצים על נוגע ב בלו ? אם אז יאמי 1 אמור למשך שניות דג טורף אוי, דג טורף !  פרק 7 . עכשיו כולם ביחד !  ב . הי הופ !

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר