עמוד:167

מדריך למורה - פרק 7 | 167 פעילות בכיתה - תופסת צבעים שאלה : מה משותף למשחק ששיחקתם בכיתה וליישומון "הי הופ ! " ? תשובה : בשניהם דמות אחת מפעילה דמות אחרת . בשניהם פעולת אמור של דמות יחידה משפיעה על ההתנהגות של דמויות רבות . שאלה : אילו מסרים עברו ביישומון ואילו מסרים עברו במשחק בכיתה ? תשובה : ביישומון עבר המסר "קראתי הי" מקודי לילדים . בפעילות בכיתה עבר המסר "יש לגעת בצבע x " מהתופס לילדים . ניתן לדון עם התלמידים בשאלה האם לדעתכם "תפסתי" הוא מסר .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר