עמוד:166

| מדריך למורה - פרק 7 166 הוסיפו לקודי את הקוד הזה : . 4 הוסיפו לכל אחד מהילדים את הקוד הזה : . 5 מומלץ לחזק את המושגים החדשים : מסר, שידור מסר וקבלת מסר . . 6 מסר הוא הודעה הנשלחת מדמות אחת לשאר הדמויות ויוצרת אירוע המשמש לתיאום הפעולה ביניהן . שידור מסר הוא הפצת הודעה לשאר הדמויות היוצרת אירוע . קבלת מסר היא אירוע המתרחש אצל כל הדמויות כשאחת מהן משדרת מסר . אפשרו לתלמידים לכתוב את היישומון ולהרחיבו . . 7 כאשר לוחצים על דמות זו הי ! אמור למשך 1 שניות קודי קראתי הי שדר מסר קראתי הי כאשר מתקבל מסר הופ ! אמור למשך 1 שניות רוב שואל על מסרים בר כתב את הקוד שלפניכם לצפרדע ולעכבר : א . כשבר הפעיל את הקוד, הצפרדע לא אמרה "הופ ! " . מדוע ? ב . כתבו את הקוד כך שיפעל בצורה תקינה : כאשר לוחצים על קראתי הופ כאשר מתקבל מסר הופ שדר מסר עכבר צפרדע הופ ! אמור שם המסר אינו זהה בהוראות השידור והקבלה ( "הופ" לעומת "קראתי הופ" ) . כאשר לוחצים על הופ שדר מסר עכבר צפרדע הופ כאשר מתקבל מסר הופ ! אמור

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר