עמוד:157

מדריך למורה - פרק 7 | 157 פעילות בכיתה - תפסו את הצלחת המעופפת הדומה בין המשחק בכיתה למשחק במחשב – הצעות : לדמויות אין שיקול דעת והן נשלטות באופן מוחלט על ידי מפעיל חיצוני . השליטה על שני תרחישי תנועה מקבילים יכולה להיות מבלבלת ( נסו להזיז אצבע אחת ימינה ושמאלה ואצבע שנייה למעלה ולמטה ) . דונו בשוני בהתנהגות הדמויות בין המשחק בכיתה לבין המשחק במחשב בהתאם להתפתחות המשחק . תוכלו להציע שהדמויות בכיתה מתעייפות, מתבלבלות ולעיתים התנהגותן בלתי צפויה . הקוד לדמות של הברק במשחק : ( קוד הצלחת מתואר בסעיף 5 ) . 8 ברק חץ שמאלי כאשר נלחץ מקש 90 - פנה לכיוון 10 זוז צעדים חץ ימני כאשר נלחץ מקש 90 פנה לכיוון 10 זוז צעדים 110 - y : 80 - קפוץ אל x : 90 פנה לכיוון כאשר לוחצים על עצור תסריט זה הזיזו את הברק בעזרת החיצים ונסו לפגוע בצלחת אמור crash beatbox נגן צליל רווח כאשר מתקבל מסר אמור ברק לבן קבע תלבושת ל ברק קבע תלבושת ל crash cymbal נגן צליל לעולמים 0 פנה לכיוון זוז 10 צעדים חכה 3 . 0 שניות אם אז 110 - y : 80 - קפוץ אל x : נוגע ב צלחת מעופפת ? 110 - y : 80 - קפוץ אל x : עצור תסריט זה נוגע ב קצה ? אם אז

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר