עמוד:145

מדריך למורה - פרק 6 | 145 הציגו את הביטוי או מהקבוצה מפעילים ודונו עם התלמידים בקוד הנדרש לבדיקה אם פז נוגעת ברוב . 4 או בבוטית . סמנו את דמותה של פז והוסיפו לה את הקוד המתאים : אפשרו לתלמידים לכתוב את הקוד למשחק . תוכלו גם להשתמש בתלבושות המוצעות . . 5 הציעו לתלמידים לשנות את הקוד כך שבלחיצה על הרווח, אם פז נוגעת ברוב או בבוטית, היא תאמר : . 6 "כל הכבוד, מצאתם את רוב ! " או : "כל הכבוד, מצאתם את בוטית ! ", לפי הדמות שהיא נוגעת בה, אחרת היא תאמר : "נסו שוב" . נוגע ב בוטית ? נוגע ב רוב ? אזאם או לא כל הכבוד, מצאתם ! 2 אמור למשך שניות אחרת 2נסו שוב אמור למשך שניות רווח כאשר נלחץ מקש פז

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר