עמוד:137

מדריך למורה - פרק 6 | 137 לחצו על הכפתור כדי להתחיל ולבנות את המשחק בעמוד שפתחתם באתר "אופק", או התחילו . 3 מהמשחק שהכנתם בפרק הקודם ותקנו את שלוש התופעות : משוב על תרחיש ובו השחקן לחץ על מקש הרווח אבל לא עמד מעל מקל הקסמים הכחול : א . הציגו את הלבנה אם . . . אחרת . . . ובקשו מהתלמידים לתקן את תסריט האירוע כאשר נלחץ מקש רווח כך שהמשתמש יקבל תגובה בכל לחיצה על מקש הרווח, גם אם לא שילב אותה עם נגיעה במקל הקסמים : טיפול בבדיקת צבע המפתח : ב . תקנו את בדיקת צבע המפתח בחדר הראשון כך שהיא תגרום למעבר לחדר השני רק אם יוני אכן נמצא בחדר הראשון : דגשים המשתנה שם הרקע נמצא בקבוצה מראה ( יש לבחור שם או מספר ) . תזכורת : הטקסט "חדר 1 " צריך להיות זהה לשם המוגדר בלשונית רקעים ( ללא רווחים נוספים אחרי הספרה 1 . כלומר "חדר 1 " ולא "חדר 1 ", או "חדר 1 " ) , משום שהמחשב מבצע השוואה מלאה ומדויקת של המילים ( פתרון מוצע הוא שימוש במספר הרקע ולא בשמו ) . בקשו מהתלמידים להסביר את משמעות המילה וגם : שני דברים חייבים להתקיים : שם הרקע הוא "חדר 1 " וגם יוני נוגע בצבע המפתח . תוכלו להוסיף לרקע חפץ כלשהו כרצונכם בצבע המפתח כדי להדגים את הבעיה ואת פתרונה . חדר 3 קבע רקע ל אמור הקישו את המספר למשך 2 שניות אמור נסו שוב ! למשך 2 שניות רווח כאשר נלחץ מקש נוגע בצבע ? אם אז אחרת חדר 2 קבע רקע ל door creak נגן צליל נוגע בצבע ? וגםאם חדר 1רקעשם = אז 115 - y : 220 - קפוץ אל x : 1 אמור נסו לחיצה על מקש הרווח למשך שניות לעולמים

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר