עמוד:105

מדריך למורה - פרק 5 | 105 שאלה : כיצד זיהו התלמידים את התרחשות האירועים של הלחיצה על הצורות ? תשובה : התלמידים נדרשו להתרכז ולהסתכל על הלוח כדי לדעת שהאירוע התרחש . שאלה : כיצד הגיבו התלמידים לכל אחד מהאירועים ? תשובה : התלמידים השמיעו קול של כבשה בלחיצה על המשולש הכחול, השמיעו קול של כבאית בלחיצה על העיגול האדום, ואמרו "כל הכבוד" בלחיצה על הריבוע הצהוב . אם בכיתתכם התלמידים הגיבו אחרת, מובן שהתשובה תשתנה בהתאם . ( תוכלו לדון בסיבות לכך . ) שאלה : השוו בין האופן שבו טיפלו התלמידים באירועים בכיתה ובין האופן שבו סקראץ' מטפל באירועים . תשובה : גם המחשב, כמו התלמידים, היה עסוק בהמתנה לאירוע וביצע את הפעולה הנדרשת כאשר התרחש האירוע . במידת הצורך תוכלו להדגים זאת באמצעות אירועי הלחיצה על החיצים במשחק או באמצעות אירוע הלחיצה על דמותו של קודי מהמשחק "קודי תופס מטבעות - בתוספת ניקוד" . הצעה למסקנה : סביר להניח שתלמידים יתבלבלו או יתעייפו ככל שרמת הקושי תעלה, ונצפה בטעויות בתגובותיהם . המחשב, לעומת זאת, לא טועה כתוצאה מעייפות או מהתמשכות המשחק .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר