עמוד:45

מדריך למורה - פרק 2 | 45 היכנסו לבניית היישומון הכולל את דמויותיהם של בר האביר וחד-הקרן וכן את רקע הטירה . . 3 הציגו את ההוראה גלוש 1 שניות ל . . . ובחרו בחד-קרן . לבנה זו מורה לדמות לגלוש בקו ישר אל המיקום שנבחר . הערה : בסקראץ' יש הוראה מקבילה שתילמד בהמשך, ובה מורים לדמות לגלוש למקום מוגדר לפי המיקום של x ו- y : כתבו והפעילו את הקוד הזה : . 4 תוכלו להזיז את דמות חד-הקרן ולהדגים שבכל הפעלה של הקוד, בר האביר יגלוש אליה . הדגימו שבכל הפעלה של הקוד בר מתחיל ממיקום אחר . דונו עם התלמידים בפתרון – הוספת . 5 אתחול למיקומו של בר באמצעות ההוראה קפוץ אל . . . בתחילת התסריט . הוסיפו הוראת אמור "לחצו עליי כדי שאוכל לרכוב ! " למשך 2 שניות . . 6 חד-קרן 1 גלוש שניות ל מיקום אקראי סמן העכבר חד-קרן 10 y : 1 180 גלוש שניות ל x : כאשר לוחצים על איפה חד-הקרן שלי ? אמור למשך 3 שניות חד-קרן 1 גלוש שניות ל כאשר לוחצים על איפה חד-הקרן שלי ? אמור למשך 3 שניות חד-קרן 1 גלוש שניות ל לחצו עליי כדי שאוכל לרכוב ! אמור למשך 2 שניות 90 - y : 0 קפוץ אל x :

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר