עמוד:24

| מדריך למורה - פרק 1 24 הפעילו את הקוד על ידי לחיצה על הדגל הירוק באזור הבמה . הדגל הירוק הנמצא מעל הבמה משמש . 9 להפעלה של יישומון בסקראץ' . שאלה : מה קורה כאשר לוחצים על הדגל הירוק ? תשובה : קודי זז ואומר שלום . אם תרצו להעלים את בועת האמור בין הרצות שונות – לחצו על כפתור העצור האדום . הציגו את כפתור העצור האדום המפסיק את היישומון . לצורך הדגמה של הכפתור עצור תוכלו להפעיל . 10 קוד זה וללחוץ על הכפתור במהלך הגלישה : לחצו על כפתור העצור האדום וצפו בפרויקט נעצר . הדגימו מתן שם משמעותי ליישומון ( למשל "קודי החתול" ) ושמירה . . 11 אם אתם עובדים בסביבה לא מקוונת יש לשמור את היישומון באמצעות לחיצה על קובץ בתפריט . בסביבה כזו לא תוכלו כמובן לשתף את הפרויקט . בנקודה זו : בקשו מהתלמידים לסכם מהן קבוצות הלבנים שראו . הדריכו את התלמידים לגבי שימוש נכון בספר . כל ההוראות מפורטות, מוסברות ומשויכות לקבוצה הלוגית שלהן לפי צבעים . עודדו תלמידים מתקדמים לעבוד עם הספר באופן עצמאי . אפשרו לתלמידים להתנסות על פי ההנחיות בספר או בדרך המתאימה להם . תלמידים שכבר מכירים את שפת סקראץ' יוכלו בשלב זה לעזור לחבריהם, להתקדם בספר או ליצור פרויקטים חדשים . כאשר לוחצים על מיקום אקראי גלוש 10 שניות ל

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר