עמוד:88

88 מה הם עשו ? הבנה - בדקו איזו פעולה נעשתה בכל איור, והתלמידים יתאימו את הפועל . בהמשך אפשר לתרגל שאלות בעזרת מילת השאלה מי ? ( מי דחף ? מי נשף ? . . . ) . השלימו את המילים, זכר ונקבה - בטבלה יש למיין את הפעלים הנתונים לזכר ( הוא ) ולנקבה ( היא ) . בצורת הנקבה מוסיפים את הסיומת םָ ה , והאות ף פ הסופית הופכת לאות פ רגילה . אפשר לכתוב על הלוח : עָף - עָפָה, ולשאול : מה הם ההבדלים בין המילים ? צָף מָה הֵם עָשׂוּ ? כִּתְבוּ אֶת הַמִלָה הַמַתְאִימָה מִתַחַת לְכָל צִיוּר . הַשְׁלִימוּ אֶת הַמִלִים, הֵעָזְרוּ בַּמַחְסָן . רָדַף • חָפַף • נָשַׁף • עָף • דָחַף • צָף עָף צָפָה רָדְפָה נָשַׁף עָפָה • נָשַׁף • נָשְׁפָה • צָף • רָדַף גִחִבִּלִי ךכִ יִ טִזִיוִ הִדִיבִיאִי כִּי 80

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר