עמוד:112

112 מה מתאים ? רצף סיפורי - נתונים 4 איורים ו - 4 משפטים . יש להתאים את המשפטים לאיורים . בדקו מה קורה בכל איור . לאחר מכן התלמידים יקראו את המשפטים שבמחסן ויכתבו לכל איור את המשפט המתאים . אפשרות אחרת ברמת קושי גבוהה יותר : התלמידים יקראו את המשפטים וינסו לסדר אותם ברצף הגיוני . אפשר למספר את המשפטים . רק לאחר מכן התלמידים יתבוננו באיורים ויכתבו את המשפטים לפי הרצף שבחרו . התלמידים יקראו ברצף את הסיפור . אפשר גם לתת שם לסיפור . מָה מַתְאִים ? כִּתְבוּ כָּל מִשְׁפָּט מִתַחַת לַצִיוּר הַמַתְאִים . • הַצָמִיד נָפַל עַל הָרִצְפָּה . • תָמָר שִׂחֲקָה בַּצָמִיד שֶׁל אִמָא . • תָמָר שָׂמְחָה : מָצָאתִי אֶת הַצָמִי ד ! • תָמָר חִפְּשָׂה אֶת הַצָמִיד . לִיךכִכִּייִטִחִזִי וִ הִדִיגִבִיבִּאִי 104

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר