עמוד:107

107 שאלות הבנה מה תמר עשתה ? - האיורים מתארים פעולות שונות של תמר . בעזרת המחסן התלמידים יתאימו את הפעלים לאיורים . סמנו ליד התשובה הנכונה - התלמידים יסמנו את ההמשך הנכון למשפט הנתון - לפי הסיפור . מדברים וכותבים - אפשר לנהל שיחה על עזרה במטבח . שאלו : במה אתם עוזרים ? האם אתם יודעים להכין מאכל ? איזה ? איך מכינים ? בהמשך התלמידים יוכלו לכתוב על כך במחברת . מָה תָמָר עָשְׂתָה ? כִּתְבוּ אֶת הַמִלָה הַמַתְאִימָה מִתַחַת לְכָל צִיוּר . חָתְכָה • סִדְרָה • שָׁטְפָה • קִלְפָה • בָּחֲשָׁה • נִקְתָה סַמְנוּ לְיַד הַהֶמְשֵׁךְ הַנָכוֹן לְפִי הַסִפּוּר . • תָמָר עָבְדָה בַּמִטְבָּח בְּלִי הַפְסָקָה וְאַחַר כָּךְ הִיא אָכְלָה אֶת הַפַּשְׁטִידָה . הִיא נִרְדְמָה . קִלְפָה מִ ן נִי ם תִירִץ שִׂ שִׁיקִסִי פִּיעִצִיףפִ 99

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר