עמוד:91

91 פעילויות בעקבות הקריאה • קראו את המטלות לתלמידים, • ודאגו שהם יבצעו אותן וידווחו על תשובותיהם . שוחחו עם התלמידים על • התשובות שלהם, ולבנו נקודות נוספות כמו : - מהן העובדות שאנו יודעים על פרפרים לאחר קריאת הטקסט ? - מה עושה הפרפר כשמבהילים אותו ? - מה זו, אם כן, הסוואה ? מה בעצם עושה חיה שמשתמשת בתכסיס זה ? - האם אתם מכירים בעל חיים נוסף שמשתמש בתכסיס ההסוואה ? ( זיקית, למשל . ) כתיבה חופשית - הציעו • לתלמידים לכתוב במחברת בעקבות השיר . אפשר לכתוב שיר, סיפור, מכתב, ציור והסבר . מָה עוֹשֶׂה הַפַּרְפַּר כְּשֶׁמַבְהִילִים אוֹתוֹ ? הַקִיפוּ . מִצְאוּ אֶת הַפַּרְפַּר שֶׁמִשְׁתַמֵשׁ בְּתַכְסִיס הַהַסְוָאָה . הַקִיפוּ אוֹתוֹ . מִתְחוּ קַו בֵּין אֶפְרוֹחַ הַחוֹגְלָה לְצֶבַע הַהַסְוָאָה שֶׁלוֹ . 63

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר