עמוד:75

75 לְפִי הַקֶטַע, עַל מָה נוֹפֵל הֶחָתוּל כְּשֶׁהוּא קוֹפֵץ אוֹ נוֹפֵל מִגֹבַה רַב ? הַקִיפוּ אֶת הַצִיוּר הַמַתְאִים . מָה עוֹזֵר לֶחָתוּל לִנְחֹת נְחִיתָה רַכָּה עַל רַגְלָיו ? צִבְעוּ אֶת הַצִיוּר הַמַתְאִים . 47 פעילויות בעקבות קריאה : שתי הפעילויות דורשות הבנה • של הנשמע ועוסקות במידע הגלוי בטקסט . בעבודה עם ילדים מתקדמים, עם • סיום ביצוע הפעילויות כדאי לחזור לביטוי "בולמי זעזועים", להתייחס בעל פה למרכיבי הצירוף ולדבר על "בלמים" במכונית, על "בולמי זעזועים" בסוליות נעלי ספורט, וכן על "זעזוע" - רעד חזק או תנועה פתאומית חזקה, מילה המוכרת גם בזכות "זעזוע מוח" . לצד הזעזוע הפיזי, אפשר להזכיר את הזעזוע הרגשי ואת הביטויים "זה היה מזעזע", או "הזדעזענו" .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר