עמוד:104

104 הקניית מילת היחס לְ וחזרה כללית מילת היחס לְ מנוקדת בשווא אף ששווא זה נשמע כמו סגול . מילת היחס לְ מאפשרת ליצור סוג חדש של משפטים, שיש בהם פעולה שעוברת אל מישהו מקבל הפעולה, המושא ) . השלימו לפי הציור - התלמידים יתבוננו בציור שבראש העמוד וישלימו את האות החסרה . השלימו לפי הציור - התלמידים יתבוננו בציורים, יקראו את המשפטים, וישלימו את המילים החסרות . פנטומימה - הציגו את האיורים בעמוד בפנטומימה . בכל פעם תלמיד יציג את אחד המשפטים בעמוד, ואחרים יצטרכו לנחש . אפשר גם לחלק תפקידים לתלמידים ולהמחיז את המשפטים . לְ אַבָּא נָתַן יָד לְתָמָר . : שׁ . . . שׁ . . . רָם לָחַשׁ בָּנָנָה . אַיָלָה נָתְנָה שַׁחַראַיָלָה אַיָלָהנָדָב לְמַתָנָה . נָדָב קָנָה אַבָּא . תָמָר נָתְנָה יָד תָמָררָם הַשְׁלִימוּ לְפִי הַצִיוּר . הַשְׁלִימוּ לְפִי הַצִיוּר . לׇ ךכׇכׇּ יׇ טׇ חׇ זַוׇהַ דׇ גַ בׇבַּאׇ לְ 76

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר