עמוד:72

72 כִּתְבוּ אֶת הַמִלׇה . כִּתְבוּ אֶת הַמִלִים . מָה קַל ? מָה לֹא קַל ? כִּתְבוּ . כִּתְבוּ קַלָה אוֹ לֹא קַלָה . מָהלָ לָהקַלקַ לׇ ךכׇכׇּ יׇ טׇחׇזַוׇהַדׇגַבׇ בַּאׇ לָמָה אַתָה לֹא בָּא ? 44 קומיקס - התלמידים יתבוננו בקומיקס, וינסו להבין : מי בתמונה ? מה הם עושים ? למה ברק צוחק ? אפשר להציג את הקומיקס . כתבו את המילים, בניית מילים - מן הצלילים המוכרים בנו על הלוח מילים חדשות ; למה, קל, קלה . מה קל ? מה לא קל ? - התלמידים יכולים לקרוא את ההוראה . זכר ונקבה - קַל / קַלָה דוגמה נוספת לזכר ונקבה . הציעו שמות עצם שונים ( ענן, עלֶה, נוצה, שערה ) והתלמידים יתאימו : קל או קלה . הפכים - קל / לא קל . אפשר • לשחק במשחק הפכים . ההפך מקל ( בהקשר זה ) = כבד . • ( בהקשר של מבחן , למשל, ההפך הוא קשה ) . הציגו מילים נוספות, ובקשו את היפוכן . למשל : קטן / גדול, גבוה / נמוך, שחור / לבן .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר