עמוד:40

40 מה מתחיל ב - תָ ? מה נגמר ב - ת ? הבחנה שמיעתית - חשוב לבדוק אם התלמידים מכירים את כל האיורים, והאם הם משתמשים באותה מילה . קראו בקול את המילים לפני הפעלת התלמידים ( תנין, ספר, תרנגול, קשת, תפוח, משאית, מברשת, דלת ) ואחר כך, חזרו על ההבדלים תָ / תַ לבין ת ( בסוף מילה ) . התלמידים יזהו תַ ו - ת במילים שבאיורים וימתחו קו מכל איור לצליל המתאים . לׇךכׇכׇּיׇטׇחׇזַוׇהַדׇגַבׇבַּאׇ תַ ת מָה מַתְחִיל בְּ - תַ ? מָה נִגְמָר בְּ - ת ? מִתְחוּ קַו . 12

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר