עמוד:94

94 הקניית הצלילים ד, דָ / דַ נדב, דָ, הקניה - כתבו על הלוח • את השם נָדָב . שאלו : מי יכול לקרוא ? עתה הפרידו מתוכו את הצליל דָ . דָ, דַ, ד, הגייה - תלמידים יהגו את • הצליל דַ . ינסו להגות גם בשיניים סגורות ( אפשר ) , בפה סגור ( אי אפשר ) . איפה שומעים דָ בדרך למגדל ? הבחנה שמיעתית - נדב יוצא בדרכו אל המגדל . שאלו : אילו מילים נדב פוגש בדרך אל המגדל ? איפה שומעים דָ ? המילים שיש בהן דָ : נדב, סנדל, דג, נדנדה, מגן דוד, גלידה, מגדל . אפשר לשאול : האם הצליל דָ פותח מילה ? סוגר מילה ? מדברים וכותבים - אפשר לנצל • את הציור של נדב ההולך אל המגדל לשיחה על טיולים : מי מטייל ? מה אוהבים בטיול ? לאן מטיילים ? בעקבות השיחה אפשר לכתוב ( ולצייר ) סיפור על טיול . כִּתְבוּ . דדַדׇ דדַדָ נָדָב הוֹלֵךְ לַמִגְדָל רַק דֶרֶךְ דָ . סַמְנוּ בְּקַו אֶת הַמַסְלוּל שֶׁלוֹ . לׇ ךכׇכׇּ יׇ טׇ חׇ זַוׇהַ דׇ גַבׇ בַּאׇ נָדָב | דָ 66

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר