עמוד:53

א . חזרה ( 18 = 6 × 3 ) . אפשר להציע לתלמידים הזקוקים לכך להוסיף שורה לטבלה שבה יחשבו במפורש 1 . את מספר הדקות המתאים ל- 10 הינה הטבלה, הציור, התרגילים והתשובה המתאימים ל סעיף א : 6 . שקד התאמנה שעה . 3 10 מהשעה היא התאמנה בריצה . כמה דקות היא רצה ? א . אפשר להציג את הבעיה בטבלה ולפתור אותה בעזרת ציור . השלימו את הפתרון בטבלה ובציור וענו . עם ה מ ורה תשובה : שקד רצה דקות . הסבירו את הציור ואת התרגילים ואת הקשר שלהם לטבלה . ד יון כמה ? איזה חלק ? 60 דקות 1 האימון כולו אימון ריצה 6 6 6 6 6 6 6 6 6 6 דקות 3 10 60 6 = 10 : 60 = 3 6 18 18 18 18 הינה הטבלה והציור המתאימים ל סעיף ב : 2 5 מהשעה עשתה שקד תרגילי כוח . כמה דקות היא הקדישה לתרגילי כוח ? ב . היעזרו בטבלה ובציור וענו . כמה ? איזה חלק ? דקות 1 האימון כולו דקות תרגילי כוח 60 2 24 5 ב דיון שבעקבות סעיף ג התלמידים נשאלים כיצד השלימו את הטבלה . איך השלמתם את הטבלה ד יון בסעיף ג ? ג . בשאר האימון עשתה שקד מתיחות . השלימו את הטבלה המתאימה למתיחות . כמה ? איזה חלק ? דקות 1 האימון כולו דקות מתיחות 60 3 18 10 53

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר