עמוד:137

ס וֹ ף זֶ ה גַ ם הַ תְ חָ לָ ה 137 15 . כּוֹתְבִים הוֹדָעָה . כִּתְבוּ בַּמַחְבֶּרֶת הוֹדָעָה לַיוֹם הָאַחֲרוֹן שֶל שְנַת הַלִימוּדִים . א . אַתֶם יְכוֹלִים לִכְתוֹב עַל מָה שֶעֲשִׂיתֶם הַשָנָה אוֹ עַל מָה שֶתַעֲשׂוּ בַּחוֹפֶש הַגָדוֹל . ב . הוֹסִיפוּ אֵמוֹגִ'י מַתְאִים לַהוֹדָעָה שֶלָכֶם . זֶהוּ, פַּעַם אַחֲרוֹנָה הַשָנָה שֶ . . . הַלִימוּדִים מִסְתַיְימִים, וְיֵש לִי תוֹכְנִיוֹת לַחוֹפֶש . . . אֲנִי מְקַוֶוה שֶ . . . . לַיְלָה טוֹב, פעילות 15 כתיבה יוצרת של הודעה באמצעות מבנה כתיבה נתון . פעילות 12 משמשת הטרמה לכתיבה . התלמידים כותבים על הרגשות שלהם עם סיום שנת הלימודים ועל התוכניות שלהם לחופש הגדול . התלמידים יכולים לבחור באיזו קבוצה הם כותבים את ההודעה, באיזו שעה ובאילו אימוג'ים להשתמש . אפשר להציג את כל התוצרים בכיתה . זמן משחק, דיבור ועוד מתאים או לא מתאים ? אומרים בקול משפט מחיי בית הספר, והתלמידים צריכים לומר אם המשפט מתאים ליום האחרון של בית הספר . למשל : מצלמים תמונות של כל החברים ( מתאים ) , עושים מבחן בחשבון ( לא מתאים ) , מקבלים תעודות מהמורה ( מתאים ) ועוד . אחר כך אפשר לבקש מהתלמידים להציע עוד משפטים שמתאימים או לא מתאימים ליום האחרון של שנת הלימודים . 137

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר