עמוד:98

98 1 . אַתֶם רוֹאִים אֶת הַסִימָנִים הָאֵלֶה בְּכָל מָקוֹם, אֲבָל מָה אַתֶם יוֹדְעִים עֲלֵיהֶם ? בַּחֲרוּ אֶת הַתְשוּבָה הַנְכוֹנָה . א . כְּשֶאֲנִי רוֹאֶה אֶת הַסִימָן , אֲנִי . . . 1 . לֹא נִכְנָס לַמַיִם . 2 . קוֹנֶה בֶּגֶד יָם . 3 . שוֹתֶה מַיִם . ב . הַסִימָן אוֹמֵר שֶ . . . 1 . צָרִיךְ לִקְנוֹת טֵלֵפוֹן חָדָש . 2 . הַטֵלֵפוֹן לֹא עוֹבֵד . 3 . אָסוּר לְדַבֵּר בַּטֵלֵפוֹן . ג . כְּשֶאַתֶם רוֹצִים לְהַתְחִיל לִרְאוֹת סֶרֶט בַּמַחְשֵב אוֹ בַּטֵלֵפוֹן, אַתֶם לוֹחֲצִים עַל הַסִימָן : 1 . 2 . 3 . ד . הַסִימָן אוֹמֵר שֶ . . . 1 . אָסוּר לִשְתוֹת בְּכוֹס גְדוֹלָה . 2 . אָסוּר לְהִיכָּנֵס לַמָקוֹם עִם אוֹכֶל אוֹ שְתִייָה . 3 . הָאוֹכֶל וְהַשְתִייָה עוֹלִים הַרְבֵּה כֶּסֶף . סִימָן / סִימָנִים إشارة / إشارات אָסוּר ممنوع מוּתָר مسموح סימנים בכל מקום סִימָנִים בְּכָל מָקוֹם חשיפה לנושא הלשוני "אסור / מותר + שם הפועל" באמצעות שלטים וסימנים מוכרים במרחב הציבורי . אוצר מילים אסור / מותר על מנת לתרגל את המילים החדשות אפשר לחלק לתלמידים כרטיסיות ועליהן סימנים ותמרורים שמופיעים בעמודים 98 - 100 . התלמידים צריכים להציג בפנטומימה את הסימן שהם קיבלו, ושאר התלמידים צריכים להסביר מה מותר או אסור לעשות לפי הסימן . 98

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר