עמוד:111

שָׂ פָ ה שֶ ל סִ י מָ נִ י ם 111 כָּאן קוֹרְאִים ! קוראים לי מאיה, ואני רוצה לספר לכם על המשפחה שלי . ההורים שלי חירשים, וגם אח שלי אמיר חירש . רק אני נולדתי שומעת . בבית אנחנו משתמשים בשפת הסימנים . יש לי שתי חברות טובות שלמדו את שפת הסימנים, וכשהן באות אלי הביתה, הן יכולות לסמן להורים שלי ולאמיר . לפני שבוע היה לנו בכיתה יום מיוחד, יום המשפחה . התלמידים סיפרו על המשפחות שלהם והראו תמונות של המשפחה . גם אני סיפרתי על המשפחה שלי ולימדתי את כולם כמה מילים בשפת הסימנים . אחר כך המורה הזמינה את אבא שלי לשיעור . הוא סיפר על החיים שלו, ואני תרגמתי לתלמידים את מה שהוא סימן . מִילִיםבִּשְֹפַת הַסִי מָ נִי ם ( תְשוּבוֹת לִפְעִילוּת ,24 עַמוּד 108 ) בַּיִת אַהֲבָה תִינוֹק חָבֵר תַלְמִיד כאן קוראים ! פעילות לתרגול קריאה ללא סימני ניקוד . הטקסט הוא מונולוג שבו מספרת מאיה על חייה כילדה שומעת במשפחה של חירשים . מאיה מספרת גם על אירועי יום המשפחה בבית ספרה . בעקבות הקריאה אפשר לשוחח עם התלמידים על פעילויות שנערכו בבית הספר במסגרת יום המשפחה . 111

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר