עמוד:51

הֲ כִ י ט וֹ ב יַ חַ ד ? 51 5 2 . עֲנוּ עַל הַשְאֵלוֹת : א . מָה מְשוּתָף לִתְמוּנוֹת 1 וְ- 3 ? ב . מָה הַהֶבְדֵלִים בֵּין תְמוּנָה 3 לִתְמוּנָה 6 ? ג . מָה מְשוּתָף לִתְמוּנוֹת 4 וּ- 8 ? מָה הַהֶבְדֵלִים בֵּין הַתְמוּנוֹת ? ד . מָה מְשוּתָף לִתְמוּנוֹת 2 וּ- 8 ? מָה הַהֶבְדֵלִים בֵּין הַתְמוּנוֹת ? 7 6 8 פעילות 2 פעילות השוואה בין תמונות . ההבדלים או הדמיון בין התמונות נוגעים לסוג הפעילות שהילדים עושים או לכך שהם פועלים לבד או בקבוצה . הפעילות מאפשרת חזרה על המילים – משותף, הבדל, דומה ושונה . אפשר לבקש מהתלמידים לומר מה משותף או מה ההבדלים בין תמונות נוספות . 51

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר