עמוד:13

1 , 2 , 3 , מַ תְ חִ י לִ י ם ! 13 14 . עִבְדוּ בְּזוּגוֹת . הִסְתַכְּלוּ בַּתְמוּנָה וְאִמְרוּ מָה יֵש בַּמְסִיבָּה . הִשְתַמְשוּ בְּמִסְפָּרִים . בַּמְסִיבָּה יֵש שֵש עוּגוֹת שוֹקוֹלָד . דוּגְמָה : פעילות 14 כהכנה לפעילות אפשר לשוחח עם התלמידים על מסיבה שהתקיימה במסגרת הכיתה או מתוכננת להמשך השנה, ולשאול את התלמידים מה הם הביאו או אכלו במסיבה או לחלופין מה הם רוצים להביא למסיבה, וכמה צריך להביא מכל דבר כדי שיהיה מספיק לכולם . אפשר לרשום את התשובות על הלוח ולבקש מהתלמידים לומר בקול את הכמויות בהתאמה למין שמות המאכלים . אפשרות אחרת היא להשלים את הפעילות, ואז לשאול את התלמידים מה לדעתם אפשר להוסיף לשולחן המסיבה וכמה . 13

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר