עמוד:10

10 11 . כִּתְבוּ בַּמַחְבֶּרֶת הוֹדָעָה לְחָבֵר אוֹ לַחֲבֵרָה עַל אֶחָד מֵהַנוֹשְׂאִים הָאֵלֶה . בַּהוֹדָעָה הִשְתַמְשוּ בְּמִסְפָּרִים : יֵש לִי י וֹ ם ה וּ לֶדֶת , וַאֲנִי ר וֹ צֶה / ר וֹ צָה לְהַזְמִין א וֹ תְךָ / א וֹ תָךְ לַמְסִי בָּה ! . . . אַתָה זוֹ כֵר / אַתְ ז וֹ כֶרֶת שֶיֵש מִבְחָן בַּשָב וּ עַ הַבָּא ? . . . • אַתֶם מַסְבִּירִים לְחָבֵר אוֹ חֲבֵרָה מָה צָרִיךְ לִלְמוֹד לְמִבְחָן . . . . . . . • אַתֶם מַזְמִינִים חָבֵר אוֹ חֲבֵרָה לְיוֹם הַהוּלֶדֶת שֶלָכֶם . פעילות 11 הפעילות מזמנת כתיבה על פי הדגם שהוצג בהודעה ( הזמנה ליום הולדת ) ושיחה הקשורה לנושא בית ספרי ( מה צריך ללמוד למבחן ) . כדאי לציין בפני התלמידים שבכתיבתם ישתמשו בכמה שיותר ייצוגים של מספרים ( למשל : תאריכים, שעות, מספר בית, מספר עמוד ) . כמו כן אפשר לבקש מהתלמידים לצייר אימוג'ים מתאימים . לאחר מכן תלמידים שמעוניינים בכך יכולים להקריא את ההודעות שכתבו . 10

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר