עמוד:9

1 , 2,3,מַתְחִילִי ם ! 1 1 , 2 , 3 , מַ תְ חִ י לִ י ם ! 9 ב . כִּתְבוּ בַּמַחְבֶּרֶת אֶת הַתְשוּבוֹת הַנְכוֹנוֹת . אַיָה מִשְתַמֶשֶת בְּמִסְפָּרִים כְּדֵי ( لكي ) לְהַגִיד : א . מָה מִסְפַּר הַטֵלֵפוֹן שֶלָה . ב . מָה הַגִיל שֶלָה . ג . מָתַי הַמְסִיבָּה . ד . כַּמָה יְלָדִים בָּאִים לַמְסִיבָּה . ה . אֵיזוֹ כִּיתָה הִיא מַזְמִינָה . ו . אֵיפֹה הִיא גָרָה . 10 . לִפְנֵיכֶם מִשְפָּטִים לֹא נְכוֹנִים . תַקְנוּ אוֹתָם לְפִי הַהוֹדָעָה שֶל אַיָה וְכִתְבוּ אֶת הַמִשְפָּטִים הַנְכוֹנִים בַּמַחְבֶּרֶת . א . הַמְסִיבָּה שֶל אַיָה בַּבּוֹקֶר . ב . הַמְסִיבָּה שֶל אַיָה בְּסוֹף הַשָבוּעַ . ג . לְאַיָה אֵין טֵלֵפוֹן נַיָיד . ד . הַמְסִיבָּה שֶל אַיָה בַּיוֹם הָרִאשוֹן שֶל הַלִימוּדִים . ה . אַיָה גָרָה בַּבַּיִת הָרִאשוֹן בִּרְחוֹב הַזַיִת . ו . הַמְסִיבָּה שֶל אַיָה בַּפַּארְק . הַמְסִיבָּה שֶל אַיָה לֹא בַּבּוֹקֶר . הַמְסִיבָּה שֶל אַיָה אַחֲרֵי הַצוֹהֳרַיִים . פעילות 9ב לאחר שהתלמידים משלימים את הפעילות, אפשר לבקש מהם לומר בקול מה המספר המתאים בהודעה לכל סעיף ( לדוגמה : איפה היא גרה = רחוב הזית 15 ) , וכך לחזור בקול על מספרים . 9

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר