עמוד:150

150 11 . כִּתְבוּ אֶת מִילוֹת הַשְאֵלָה הַמַתְאִימוֹת לַתְשוּבוֹת לְפִי הַטֵקְסְט בְּעַמוּד 148 . הֵיעָזְרוּ בַּמַחְסָן . א . נָסְעָה יַסְמִין לְאַפְרִיקָה ? ב . יַסְמִין רָאֲתָה חַיוֹת ? ג . הַפִּילִים שוֹתִים מַיִם ? ד . הַפִּילִים אוֹכְלִים ? ה . פִּילִים קְטַנִים נִכְנְסוּ לַמַיִם ? ו . הוֹצִיא אֶת הַפִּילִים מֵהַמַיִם ? אֵיפֹה מָה עִם מִי מִי אֵיךְ כַּמָה אֲתַר כִּיתָה ה 3 - הוֹדָעוֹת תְגוּבוֹת ( 4 ) אִימָאן חַמְדִי אֵיךְ הַמַנְהִיגָה יוֹדַעַת אֵיפֹה יֵשׁ אוֹכֶל וּמַיִם ? יַסְמִין נָעִים לְפִילִים יֵש זִיכָּרוֹן מְצוּיָן ! הֵם זוֹכְרִים אֵיפֹה פַּעַם מָצְאוּ אוֹכֶל וּמַיִם . סַאמִי בַּסוּל כְּשֶהַפִּילִים הַקְטַנִים גְדֵלִים, הֵם נִשְאָרִים בַּקְבוּצָה ? יַסְמִין נָעִים הַפִּילוֹת כֵּן, וְהַפִּילִים לֹא . כָּל פִּיל הוֹלֵךְ לְבַד לְחַפֵּשׂ פִּילָה . . . 1 Like • Reply Like • Reply 2 Like • Reply 2 Like • Reply 4 עִם מִי 12 . עִבְדוּ בְּזוּגוֹת . כָּל אֶחָד בְּתוֹרוֹ בּוֹחֵר שְאֵלָה ( מֵהַשְאֵלוֹת בִּפְעִילוּת 11 ) , וְהַשֵנִי עוֹנֶה לְפִי הַטֵקְסְט . זמן משחק, דיבור ועוד חיזוק מילות שאלה : מחלקים כרטיסיות עם מילות השאלה ( איפה, מה, עם מי, למה, מי, איך, כמה ) . בקבוצות, כל תלמיד או תלמידה מרימים כרטיס עם מילת שאלה . לאחר דקה של מחשבה, כל תלמיד בתורו אומר משפט שעונה על מילת השאלה שבכרטיסייה ( דוגמה - על הכרטיס כתוב : עם מי . התלמיד אומר "הלכתי לסרט עם אבא שלי ועם אח שלי ) . על התלמידים האחרים לזהות שמילת השאלה שקיבל היא "עם מי" . 150

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר