עמוד:149

149 שָ לֵ ם וַ חֲ לָ קָ י ו הַ זְ מַ ן שֶ לָ נ וּ מְ נַ גְ נִ י ם בְּ יַחַ ד יֵש מָ ה לַ עֲ שׂ וֹ ת ! אֲ נִ י וַ אֲ חֵ רִ ים 10 . הַעֲתִיקוּ מֵהַהוֹדָעָה שֶל יַסְמִין ( בְּעַמוּד 148 ) מִשְפָּטִים הַמְתָאֲרִים אֶת הַתְמוּנוֹת . انسخوا من منشور ياسمين الجمل المناسبة التي تصف الصور . א ב ג ד פעילות 10 הפעילות מחזירה את התלמידים לקריאה נוספת של הטקסט . אפשר לערוך בכיתה פעילות מקדימה : לקרוא כל פסקה לחוד ולמצוא את התמונה שמתאימה לפסקה . לאחר ההתאמה בין התמונה לפסקה, התלמידים יוכלו למצוא בקלות רבה יותר את המשפט המתאים . 149

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר