עמוד:140

140 18 . מִי רוֹכֵב עִם הַתַלְמִידִים שֶל בֵּית הַסֵפֶר ? 19 . מָה הַתַלְמִידִים צְרִיכִים לִלְמוֹד לִפְנֵי הַמַסָע ? 20 . כַּמָה פְּעָמִים בְּשָנָה יֵש בְּטִירָה מַסַע אוֹפַנַיִים ? 21 . אֵילוּ כִּיתוֹת מִשְתַתְפוֹת בְּמַסַע הָאוֹפַנַיִים ? 22 . כִּתְבוּ יֵש תְשוּבָה אוֹ אֵין תְשוּבָה לְפִי הַטֵקְסְט . א . בְּאֵיזֶה יוֹם יֵש מַסָע בְּטִירָה ? ב . כַּמָה תַלְמִידִים מִשְתַתְפִים בַּמַסָע ? ג . בְּאֵיזוֹ שָנָה הָיָה הַמַסָע הָרִאשוֹן ? ד . מָה עוֹשִׂים יְלָדִים שֶלֹא יוֹדְעִים לִרְכּוֹב ? ה . כַּמָה זְמַן הַיְלָדִים רוֹכְבִים בָּעִיר ? 23 . כִּתְבוּ בַּמַחְבֶּרֶת שְאֵלָה לְכָל תְשוּבָה . שִׂימוּ לֵב לַמִילִים הַמוּדְגָשוֹת . א . הַמַסָע הָרִאשוֹן הָיָה בִּשְנַת 2014 . ב . בַּמַסָע הַזֶה, הַיְלָדִים לוֹמְדִים לַעֲזוֹר אֶחָד לַשֵנִי . ג . הַמְנַהֵל שָׂם לֵב שֶהַרְבֵּה יְלָדִים לֹא עוֹשִׂים סְפּוֹרְט . ד . בַּיוֹם שֶׁל הַמַסָע, הַיְלָדִים רוֹכְבִים בַּכְּבִישִים שֶל טִירָה . ה . יְלָדִים שֶלֹא יוֹדְעִים לִרְכּוֹב עוֹזְרִים לָרוֹכְבִים . 24 . קְרָאתֶם עַל תַלְמִידִים שֶמַצִילִים פְּרָחִים וְעַל מְנַהֵל בֵּית סֵפֶר שֶעוֹשֶׂה מַסַע אוֹפַנַיִים בָּעִיר . הַאִם גַם לָכֶם יֵש מַשֶהוּ שֶאַתֶם רוֹצִים לְשַנוֹת בַּבַּיִת, בְּבֵית הַסֵפֶר אוֹ בַּשְכוּנָה שֶלָכֶם ? כִּתְבוּ : מָה אַתֶם רוֹצִים לְשַנוֹת ? יֵש לָכֶם רַעְיוֹן אֵיךְ אַתֶם יְכוֹלִים לַעֲשׂוֹת אֶת זֶה ? פעילות 24 לפני פעילות הכתיבה אפשר לשוחח עם התלמידים על השינויים שהם מציעים . חשוב להדגיש שהשינוי יכול להיות ממש קטן, במסגרת הבית, בית הספר או השכונה, ולעודד אותם להציע בצורה מעשית איך היו רוצים לממש את השינוי . 140

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר