עמוד:124

124 נַגָן / נַגָנִים عازف / عازفون צָ'אבֶס בִּיקֵש מִמוֹרִים לְמוּזִיקָה לָבוֹא לַשְכוּנָה, וּבְיַחַד הֵם לִימְדוּ אֶת הַיְלָדִים לְנַגֵן בַּכֵּלִים הַמְיוּחָדִים הָאֵלֶה . הַכֵּלִים נִרְאוּ מוּזָרִים, אֲבָל הַמוּזִיקָה הָיְתָה יָפָה מְאוֹד . יוֹתֵר וְיוֹתֵר יְלָדִים לָמְדוּ לְנַגֵן, וּכְשֶׁהֵם נִיגְנוּ טוֹב הֵם הִצְטָרְפוּ לַתִזְמוֹרֶת שֶׁל קָטֵאוּרָה . אֲנָשִים רַבִּים בָּעוֹלָם שָמְעוּ עַל הַתִזְמוֹרֶת הַמְיוּחֶדֶת, וּבָאוּ לְקָטֵאוּרָה לִשְמוֹעַ אוֹתָה . הֵם פָּגְשוּ אֶת הַנַגָנִים וְכָתְבוּ עַל הַתִזְמוֹרֶת בָּעִיתוֹנִים, וְסִיפְּרוּ עַל כָּךְ בַּטֵלֵוִויזְיָה . הַתִזְמוֹרֶת הִתְחִילָה לְנַגֵן בְּקוֹנְצֶרְטִים רַבִּים בָּעוֹלָם . הַנַגָנִים מִקָטֵאוּרָה הִגִיעוּ לְרוּסְיָה, לְאַרְצוֹת הַבְּרִית וְגַם לְיִשְׂרָאֵל . הֵם טִייְלוּ בָּעוֹלָם וְנִיגְנוּ, וּבְכָל מָקוֹם הָאֲנָשִים שָמְעוּ גַם אֶת הַמוּזִיקָה וְגַם אֶת הַסִיפּוּר הַמְעַנְיֵין שֶלָהֶם . ( 15 ) ( 20 ) ( 25 ) אפשר לשתף את מורי המדעים והאומנות וללמד את הטקסט במקביל לנושא של המִחְזוּר . 124

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר