עמוד:82

82 28 . בְּאֵיזוֹ עוֹנָה הַחֹפֶשׁ הַגָדוֹל בְּאוֹסְטְרַלְיָה ? 29 . לָמָה אֲנָשִים נוֹסְעִים לְפִילִיפּ אַיְילֵנְד ? 30 . כִּתְבוּ יֵש תְשוּבָה אוֹ אֵין תְשוּבָה לְפִי הַטֵקְסְט בְּעַמוּד 80 . א . אֵיפֹה אֵמִילִי גָרָה ? ב . בַּת כַּמָה אֵמִילִי ? ג . מָתַי הַשֶמֶש שוֹקַעַת בְּאוֹסְטְרַלְיָה בַּקַיִץ ? ד . אֵיפֹה יְשֵנִים הַפִּינְגְוִוינִים ? ה . כַּמָה פִּינְגְוִוינִים יֵש בְּכָל קְבוּצָה ? 31 . ּ בַּחֲרוּ אֶחָד מֵהַיְלָדִים : הַלְדוֹר, אָקִיקוֹ אוֹ אֵמִילִי . כִּתְבוּ מָה אַתֶם רוֹצִים לְהַגִיד לָהֶם אוֹ לִשְאוֹל אוֹתָם עַל הָאֶרֶץ שֶלָהֶם אוֹ עַל הַחַיִים שֶלָהֶם . כִּתְבוּ לְפָחוֹת 3 מִשְפָּטִים . اختاروا أحد الأولاد الثلاثة : هلدور، أكيكو أو إميلي . اكتبوا ماذا تريدون أن تقولوا لهم أو أيّ سؤال تريدون أن تطرحوه عليهم عن بلادهم أو عن حياتهم . اكتبوا ثلاث جمل على الأقلّ . פעילות 31 השאלות של התלמידות והתלמידים יכולות להתייחס לארץ ולחיים בה מבחינה עובדתית וגם להתייחס אישית לילדים ולשאול שאלות אישיות . למשל, אפשר לשאול : "כמה אנשים חיים בטוקיו, או ביפן ? או לשאול את הלדור : "אתה אוהב לגור בארץ קרה כל כך ? " וכן הלאה . לגבי שאלות שמתייחסות לעובדות, אפשר לעודד את התלמידים למצוא את התשובות באינטרנט . 82

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר